06-41183799 info@janetiljas.nl

Word jij geleefd door je things to do lijst?

Dan is het tijd voor een virtueel assistent!

 

Weten met wie je zaken doet. Juist online!

Van Secretaresse naar Online Businessmanager

Ooit begonnen als secretaresse, via HR, doorgegroeid naar Officemanager. Ik was goed in mijn werk, en deed het lange tijd met veel plezier. Toch gaf het werk mij niet de voldoening dat het zou moeten geven. En komt er vanzelf een moment dat je alles anders wilt gaan doen. Dat moment kwam voor mij in de tweede helft van 2014. Ik heb even getwijfeld. Met een gezin is een vast inkomen wel erg fijn!

Baan opgezegd om te gaan werken als freelance secretaresse

Uiteindelijk heb ik mijn baan opgezegd. Ik besloot om alleen nog maar dingen te doen waar ik gelukkig van werd. Ik ging werken als freelance secretaresse. Al snel kwam ik er achter dat werken voor veel verschillende klanten nóg leuker is dan voor één of twee. Dat was het moment dat ik besloot om niet meer voor grote bedrijven te werken. Het liefst werk ik samen met ZZP’ers of kleine ondernemers. Die willen vaak wel een paar uurtjes per week ondersteuning, maar geen vaste personal assistent of secretaresse.

Online tools en internet

Ook op het gebied van internet en online tools ging er een wereld voor me open. Ik vond (én vind) het geweldig! Begin 2016 ben ik mezelf daarin gaan specialiseren. Met verschillende trainingen, zowel online als offline. Maar vooral door heel veel te proberen, leerde ik in korte tijd ontzettend veel over online mogelijkheden en hoe je die voor je kunt laten werken.

Met die kennis, én met mijn secretariële achtergrond, maak ik jouw ondernemende leven makkelijker. Jij kunt je bezig houden met dát waarom je bent gaan ondernemen. Doordat we de online tools voor je laten werken of door taken uit te besteden. Bespaar jezelf urenlang uitzoekwerk! Ik vertel je graag alle ins en outs over de online mogelijkheden. je hoeft het wiel niet meer zelf uit te vinden.

Referenties

Dit zeggen anderen over samenwerken met Janet Iljas Officesupport.

Ik ben nog steeds heel erg blij met het vinden van Janet - ze nam in een tijd van bedrijfsgroei veel stokjes over en vormde daarmee een rots in de branding. Naast het feit dat het prettig samenwerken is, is ze ook stipt, punctueel, relaxed, bereidwillig, enthousiast en in staat om snel te schakelen: De perfecte ninja om werk aan uit te besteden!

Jisse Reitsma

Yireo

Janet omschrijf ik als professioneel, betrokken, punctueel en snel antwoord op je vragen. Tijdens de Week van de Opvoeding gaf ik verschillende workshops waarbij Janet logistiek en coördinatie regelde. Dat liep vlot en gladjes, heerlijk! Janet is bovendien een spontane vrouw die geïnteresseerd is in de mens achter het werk.

Eline Weijers

Ouderschap vanuit je Hart

Janet is gedreven, flexibel, practisch, veelzijdig en betrouwbaar, behept met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een hele leuke en fijne collega!
Ze maakt volledig waar waarvoor we haar bij ons team hebben gevraagd!

Johan Burgemeester

JunoIT

Janet heeft de PECO website vernieuwd en doet onze online marketing. Behalve dat ze steeds weer verbaasd met creatieve nieuwe ideeën, en we mede door haar een nieuwe monteur hebben weten te werven, is ze proactief, aardig, enthousiast en professioneel! Leuk om mee samen te werken!

Peter Cortel

Autobedrijf PECO

Janet is an Office Manager who takes her job seriously. Everything runs smoothly when she is around. She know how to set priorities when handling open tasks.
She is always friendly and happy, so it's a pleasure to be in the office when she is around.

Ronald Heerema

JunoIT

Contactformulier